Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png7.png7.png7.png6.png7.png
Šiandien310
Vakar383
Praeitą savaitę1936
Mėnuo10769
Iš viso677767

Penktadienis, 29 Kovas 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

   

Vitalija Banaitienė

Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos Panevėžio krašto skyriaus koordinatorė

    Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacija, lapkričio 14 – 20 dienomis pakvietusi burtis į septynioliktąją suaugusiųjų mokymosi savaitę „Mokymosi spalvos“, skirtą mokymosi visą gyvenimą idėjos sklaidai, praktiniam jos taikymui ir mokymosi galimybių suaugusiųjų bendruomenei parodymui, visus savaitės renginius grindė 2015 metų pabaigoje Europos suaugusiųjų švietimo asociacijos parengtomis XXI amžiaus manifesto nuostatomis. Remdamasi šio manifesto nuostatomis, Europos suaugusiųjų švietimo asociacija kviečia kurti besimokančiąją Europą — Europą, kuri yra pasirengusi drąsiai pasitikti ateitį, suteikdama žmonėms reikiamų žinių ir ugdydama būtinus įgūdžius ir kompetencijas.

   Suaugusiųjų švietimo asociacijos Panevėžio krašto skyrius, organizuodamas suaugusiųjų mokymosi savaitės renginius, pasirinko nagrinėti vieną iš septynių Europos suaugusiųjų švietimo asociacijos manifesto nuostatų — darnų vystymąsi. Baigiamajame savaitės renginyje — seminare „Darnaus vystymosi integravimas į mokomuosius dalykus“ — dalyvavo ir Nacionalinės nevyriausybinių vystomojo bendradarbiavimo organizacijų platformos vykdančioji direktorė Rūta Avulytė Jelagė. Aktyviai dirbant pirmiausia buvo išsiaiškinta, kad darnus vystymasis yra sociologijos, aplinkotyros ir politologijos metodų visuma, kuriais siekiama užtikrinti darnų vystymąsi, padedantį šiandien susikurti palankias gyvenimo sąlygas žmonėms, gyvenantiems tose šalyse, kur skurdo lygis labai aukštas. Todėl darnaus vystymosi tikslas ir yra mažinti skurdą, įtvirtinti normalius gyvenimo standartus, skatinti darnų ekonominį ir politinį vystymąsi, nedarant žalos gamtos ištekliams.

     Aptardama darnaus vystymosi tikslus, lektorė akcentavo, kad vienas svarbiausių iššūkių globaliame pasaulyje — įtvirtinti nuostatą, kad svarbiausios humanistinės vertybės yra žmogaus teisės, demokratija bei visų žmonių lygybė. Todėl, pasak Rūtos Avulytės Jelagės, realizuojant šią nuostatą, itin svarbus tampa aktyvus visuomenės dalyvavimas ir jos švietimas. Būtent suaugusiųjų švietėjai turi galimybę ugdymo procese į mokomuosius dalykus integruoti darnaus vystymosi temas, jas analizuoti ir aktyviai bei tikslingai veikti. Seminaro dalyviai diskutavo, ar tai aktualu Lietuvai. Prieita prie išvados — tai labai aktualu Lietuvai, nes gyvename vienoje iš nepakančiausių visuomenių Europos Sąjungoje, be to, ir Lietuvoje yra daug sričių, kurios reikalauja esminių permainų — skurdas, moterų diskriminacija, lyčių nelygybė, homofobija, švietimo ir medicinos sistemų trūkumai, klimato kaita, emigracija ir kitos. Seminaro dalyviai aiškinosi, ką reikėtų padaryti, kad Lietuvoje stiprėtų įvairioms kultūroms atvira, pilietiška ir demokratiška visuomenė, o Lietuvos nevyriausybinio vystomojo bendradarbiavimo organizacijos taptų tarptautinių organizacijų partnerėmis ir galėtų aktyviai dalyvauti ne tik formuojant ir įgyvendinant Europos Sąjungos ir Lietuvos Vystomojo bendradarbiavimo politiką, bet kartu su išsivysčiusiomis ir besivystančiomis šalimis kurtų darnų pasaulį, kuriame kiekvienas žmogus galėtų realizuoti savo teises ir pareigas bei gyventi oriai.

     Lektorė supažindino seminaro dalyvius su Nacionalinės nevyriausybinių vystomojo bendradarbiavimo organizacijų platformos parengtais leidiniais, galinčiais padėti sėkmingai pritaikyti darnaus vystymosi nuostatas formaliajame ir neformaliajame ugdyme. Ypač akcentavo svarbų dokumentą — Darnaus vystymosi darbotvarkę, kuriame surašyti darnaus vystymosi tikslai, uždaviniai, įgyvendinimo priemonės, monitoringas ir priežiūra iki 2030 metų. Visus sudomino socialinėje paskyroje sukurtas atraktyvus internetinis žaidimas „Pasaulio smegenautojai“, leidžiantis pasitikrinti žinias apie pasaulį ir vystomąjį bendradarbiavimą.

   Po diskusijų ir praktinių darbų pristatymų Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijos valdybos pirmininkas, Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro direktorius Mindaugas Libikas, apibendrindamas seminarą teigė, kad norint, jog darnaus vystymosi bei žmogaus teisių nuostatos taptų neatsiejama mūsų kasdienybės dalimi, reikia sistemingai ir kryptingai dirbti, formuoti visų visuomenės narių nuostatą, jog svarbiausios vertybės yra žmogaus teisės, demokratija bei visų žmonių lygybė. Akcentuodami, kad tik sutelktas ir koordinuojamas darbas gali turėti akivaizdžių rezultatų, jam pritarė ir kiti seminaro dalyviai. Taigi, Suaugusiųjų švietimo asociacijos Panevėžio krašto skyrius organizuotas suaugusiųjų mokymosi savaitės seminaras „Darnaus vystymosi integravimas į mokomuosius dalykus“, dalyvių nuomone, buvo ne tik įdomus, bet ir labai aktualus.

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.