Panevėžio SJMC Vaiko gerovės komisija (VGK )
1. Komisija yra nuolat veikianti.
- Komisijos veiklos forma yra posėdžiai ir pasitarimai.
- Komisijos posėdžiai organizuojami kartą per mėnesį, esant poreikiui
dažniau.
- Pasitarimai organizuojami dažniau (bendrai
situacijai SJMC aptarti, skubių veiksmų ir sprendimų reikalaujančiais atvejais ir kt.)
- Komisijos posėdžius kviečia, jų vietą nustato, jiems pirmininkauja Komisijos pirmininkas,
o jo nesant jo pavaduotojas arba kitas gimnazijos direktoriaus į galiotas Komisijos narys.
- Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos
narių.
- Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių
Komisijos narių balsų dauguma. Kiekvienas Komisijos narys turi po vieną balsą. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas
8 Svarstant konkretaus vaiko problemas, į Komisijos posėdį ar pasitarimą kviečiami vaiko
tėvai (globėjai, rūpintojai) ir /ar vaikas.
- Komisijos pirmininko sprendimu į posėdį ar pasitarimą pakviesti ne Komisijos nariai gali
dalyvauti svarstant tą posėdžio klausimą, į kurį yra pakviesti.
- Komisijos posėdžio ar pasitarimo metu išklausoma Komisijos narių, vaiko, vaiko tėvų
(globėjų, rūpintojų) nuomonė, kitų posėdyje ar pasitarime dalyvaujančių kviestinių asmenų nuomonė ir pateikta informacija svarstomu klausimu
- Komisijos posėdžiai protokoluojami.
Komisija vykdo šias funkcijas:
- remdamasi Centro turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka mokymosi aplinkos analizę;
- rūpinasi pozityvaus Centro mikroklimato kūrimu ;
3 organizuoja Centro bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos klausimais, dirbantiems mokytojams;
- gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą
- organizuoja ir koordinuoja mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
- organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
- teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo;
- pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą į ugdymo(si) procesą
- įvykus krizei Centre, organizuoja krizės valdymo priemones;
- bendradarbiauja su Centro savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis;