Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png9.png8.png4.png1.png0.png
Šiandien105
Vakar441
Praeitą savaitę546
Mėnuo6735
Iš viso698410

Antradienis, 14 Geg 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Lietuvių kalbos mokytoja Rita Sidaravičienė

  Šių metų balandžio 29 dieną suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro skyriaus vedėja Genovaitė Žitkevičienė bei mokytojos Simona Sipavičienė ir Rita Sidaravičienė kėlėme kvalifikaciją ir dalyvavome Šiauliuose vykstančioje tarptautinėje konferencijoje ”Įkalintų asmenų švietimas Lietuvoje, Belgijoje, Ispanijoje, Norvegijoje”.

  Šiaulių suaugusiųjų mokyklos organizuotoje konferencijoje išgirdome šešis pranešimus apie nuteistųjų motyvacijos skatinimą užsienio šalyse.

  Projekto koordinatorė Zulfija Guzienė pristatė inovatyvius motyvacijos būdus darbe su nuteistaisiais asmenimis.

  Kalėjimų departamento prie LR teisingumo ministerijos atstovė resocializacijos skyriaus vyriausioji specialistė Renata Katinaitė-Lodh pateikė šiek tiek statistikos Lietuvos ir užsienio šalių kontekste. Labai daug dėmesio susilaukė pademonstruota schema apie aukštojo mokslo prieinamumo galimybės Lietuvos ir užsienio nuteistiesiems. Tuojau pat perkėlėme tuos veiksnius savo mokymosi sistemai, pažvelgėme į pritaikymo galimybes pradinio, pagrindinio, vidurinio mokymo fone.

  Belgijos atstovė pristatė jos šalies įkalintų asmenų kontekstą bei jų motyvavimą klasėje bei už klasės ribų. Taip pat supažindino su nuteistųjų mokymo metodika Belgijos įkalinimo įstaigose.

  Ispanijos atstovas Maximo Martinez Bernal kalbėjo apie tris svarbiausius veiksnius Ispanijos kalėjimų sistemoje. Tai yra įkalintų asmenų koordinavimą, adaptaciją, aplinkos kūrimą. Ypač autentiškai nuskambėjo vertinimo sistema, kurią jie taiko įkalintų asmenų pažangai nustatyti. Vertinimo skalę sudaro ne tik pažymiai, bet ir daugelio veiksnių nuo 0 iki 4 įtraukimas, kuris garantuoja absoliučią švietimo naudą įkalinimo įstaigose.

  Norvegijos atstovas Oyvid Lunde pristatė jų įkalinimo ir švietimo sistemą. Kalbėjo apie ypatingą švietimo sėkmę, kurią jie stebi Norvegijoje jau ne vienerius metus. Tai liudija skaičiai, nes į įkalinimo vietas sugrįžta tik 20 procentų buvusių nuteistųjų. Buvo akcentuojama, kad tai neabejotinai švietimo lemta sėkmė. Susirinkusiųjų dėmesį ypač patraukė motyvavimo sistema mokant atlygį už mokymąsi ir už darbą.

  Paskutinis pranešėjas Belgijos atstovas Gert Hurkmans pristatė bebaigiamą kurti intelektinį produktą. Intelektinę medžiagą sudaro teorinė dalis (įžanga, tikslai), antroji dalis – apklausos forma, trečioji - gautų duomenų analizė. Visa komanda džiaugėsi ketvirtosios dalies svarumu bei iš praktinės pusės naudingumu visų šalių andragogams. Joje pateikta 17 konkrečių motyvavimo metodų. Pranešėjas akcentavo, jog jų šalyje vienodai skiriama dėmesio ir kalintiems užsienio šalių piliečiams ir savo šalies piliečiams. Ši opi tema jau kelis dešimtmečius aktuali mūsų šalyje ir juo labiau mūsų įkalinimo įstaigose, nes užsieniečių mokymas, jų švietimas vis dar kelia daug iššūkių. Išgirdome pavyzdžių, jog Europoje tai jau sena ir ištobulinta praktika. Konferencijos pabaigoje susirinkusiems dar kilo klausimų apie visuomenės požiūrį į nuteistuosius, apie profesinį ugdymą, apie finansavimo subtilybes bei įkalintų asmenų švietimą Lietuvoje ir kitose Europos šalyse. Konferencijos metu veikė įkalintų asmenų kūrybinių darbų paroda.

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.