Grįžti į pradžią

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!! Laikas į mokyklą!!!

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras

Mokytis niekada nevėlu. Nestovėk vietoje.Judėk ir Tuǃ

Office 365

Elektroninis dienynas

Egzaminai

egzaminai

Egzaminai eksternams

eksternams

Kalbų vertėjas

Mokyklos rekvizitai

Panevėžio suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras, Panevėžys,  Šiaulių g. 60 Telefonas: 8-45-439575 Faksas:8-45-439575 Įmonės kodas: 191817034 El. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Pagalba vaikams

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka

Kaip mus rasti?

Panevėžio SJMC skyrius Panevėžio kalėjime

Darbo taryba

Jūratė Kiaunienė

darbo tarybos pirmininkė

 

Lauryna Čiuplinskienė

darbo tarybos sekretorė

 

Simona Sipavičienė

darbo tarybos narė

Raskite mus Facebook'e

 

emokykla

Brandos darbas

Socialinės reklamos kampanija "SAVIŽUDYBIŲ GALIMA IŠVENGTI"

Ugdymas karjerai

Lankytojai

6.png9.png7.png2.png3.png2.png
Šiandien321
Vakar432
Praeitą savaitę2721
Mėnuo5557
Iš viso697232

Šeštadienis, 11 Geg 2024

MOKINIŲ PRIĖMIMAS VYKSTA DARBO DIENOMIS

Informacija teikiama ir dokumentai priimami:

Šiaulių g. 60, kabinete Nr. 120, tel. (8 45) 436847; 

8.00–12.00, 13.00–18.00 (pirmadienis-ketvirtadienis),

8.00–12.00, 13.00–15.00 (penktadienis),

el.paštas: s.vilimiene@smc.panevezys.lm.lt rastine@smc.panevezys.lm.lt 

 

Priėmimas mokytis į suaugusiųjų klases pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

  1. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal suaugusiųjų pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą, Centro direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. dokumentą apie mokymosi pasiekimus ar įgytą išsilavinimą;

          1.3. santuokos liudijimą (jeigu keitė pavardę);

          1.4. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimami suaugusieji, pateikę Centro direktoriui pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagal vidurinio ugdymo programą – pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą.
  2. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  3. Asmuo, turintis septynmečio, aštuonmečio, devynmečio, nebaigto vidurinio mokslo pažymėjimą, ir pažymėjimą, išduotą 1993­–1994 metais arba pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, išduotą 1995–1999 metais, išlaikęs pagrindinio ugdymo programos dalykų – gimtosios, valstybinės lietuvių kalbos ir matematikos – mokymosi pasiekimų patikrinimą, gali būti priimamas mokytis pagal suaugusiųjų vidurinio ugdymo programą.
  4. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  5. Mokytis priimami:
  • asmenys nuo 18 metų;
  • 16–17 metų dirbantys jaunuoliai;
  • nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose;
  • nepilnamečiai tėvai, auginantys savo vaikus.

Priėmimas mokytis į jaunimo klases pagal pagrindinio ugdymo programą

  1. Mokinių, pageidaujančių mokytis jaunimo klasėse pagal pagrindinio ugdymo programą, tėvai (globėjai) mokyklos direktoriui pateikia šiuos dokumentus:

          1.1. prašymą;

          1.2. išsilavinimo pažymėjimą;

          1.3. gimimo pažymėjimo arba tapatybės kortelės kopiją.

  1. Mokinys, nebaigęs pagrindinio ugdymo programos, tęsti mokslą priimamas pateikęs Centro direktoriui mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
  2. Užsienyje mokęsis mokinys mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą priimamas bendra tvarka, o neturintis mokymosi pasiekimų dokumento – įvertinus jo mokymosi pasiekimus.
  3. Į Centrą priimami mokytis mokiniai nuo 12 iki 16 m.
  4. Jaunimo klasėse mokymas organizuojamas kasdien nuo 8.30 val. ryto.

Mokiniams taikomos lengvatos (remiantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 23 d. sprendimu Nr. 1-312): besimokančių tėvų vaikams mokestis už maitinimą ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus grupėse mažinamas 50 procentų; jei šeima augina tris ir daugiau vaikų (vaikai iki 18 metų ir vyresni iki 24 metų, jei mokosi dieninėse visų tipų mokyklose, arba vaikai, turintys negalią); jei vienas iš moksleivių ar studentų šeimos tėvų mokosi mokymo įstaigos dieniniame skyriuje (pagal mokymo įstaigos pažymas).

Panevėžio kraštotyros muziejaus ir Dailės galerijos lankymas su 50 % nuolaida.

Turi teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 %  nuolaida.

Rita Sidaravičienė

  Prasidėjus naujiems mokslo metams vienuolika anglų kalbos mokytojų, dirbančių su suaugusiais, turėjo galimybę dalyvauti stažuotėje San Gweno mieste, Maltoje. Programos tikslas: tobulinti suaugusiųjų švietimo įstaigų anglų kalbos mokytojų dalykines ir metodines kompetencijas suteikiant jiems žinių ir praktinių įgūdžių apie naujausius suaugusiųjų užsienio kalbų mokymo metodus ir vertinimo metodikas, psichologinių žinių, reikalingų siekiant veiksmingesnio ugdymo proceso ir aukštesnės mokymų kokybės.

  Lėktuvui pakilus iš Vilniaus oro uosto galvoje kirbėjo abejonė, ar įmanoma išmokti dar ko nors naujo, jei už nugaros jau dešimtys darbo stažo metų. Jautėme, kad žinių ir kompetencijų nestokojame, tačiau vis tiek nusiteikę atradimams nusileidome Maltos oro uoste.

  Mūsų vienuolikos andragogų grupę pasitiko Gateway School of English privačios mokyklos komanda. Pirmą dieną visus apgyvendino skirtingose vietinėse šeimose ir supažindino su apylinkėmis. Maltiečių šeima – puiki galimybė susipažinti su šio krašto kultūriniais ypatumais. Sužinojome, jog Maltoje įteisintos valstybinės anglų ir maltiečių kalbos. Todėl ir pavadinimas „Malta“ tariamas dvejopai (Malta/Molta). Mokytojai saloje gerbiami, o ir norinčių išmokti anglų kalbą aukštu lygiu čia niekada netrūksta. Netikėtai sutikome ir Gateway School of English mokykloje studijuojančią lietuvaitę, kuri jau antra savaitė džiaugėsi mokymų kokybe ir nuostabaus grožio apylinkėmis.

  Kitą dieną visas mūsų lietuvaičių būrys sugužėjome į mokyklą. Mus pasitiko besišypsanti dėstytoja, su kuria praleistos pirmos mokymų valandos sukūrė nuostabią atmosferą ir norą kalbėti, klausti, diskutuoti. Dėstytoja Rita mums prisipažino besivadovaujanti išmintimi, jog jos studentai gali pamiršti, ką ji pasakė ar parodė, bet niekada nepamirš to jausmo, emocijos, kurią išgyveno bendraudami su ja. Ši profesionali, psichologiją išmananti, komunikabili asmenybė kaipmat sužadino mūsų smalsumą nerti į anglų kalbos dėstymo subtilybes. Gilinomės į konfliktinių situacijų valdymo niuansus, mokymo stilius, kūrybišką ir integruotą prieigą mokymosi procese, žaidybinius metodus suaugusiųjų kalbos mokyme, technologijų taikymą mokymo procese. Daugumai grupės narių ilgam įstrigo pirma mokytojos Ritos mokymų valanda, jos prisistatymo drąsa. Grupei nepažįstamų studentų mokytoja leido ją charakterizuoti, nuspėti jos gyvenimo būdą, pomėgius. Iš to sumaniai išvystė diskusiją ir pralaužė pirmos pažinties ,,ledus". Nejaukumo ir nedrąsos atmosfera išnyko net nespėjusi prasidėti. Manome, ši drąsi jos iniciatyva nulėmė ir tolimesnių pamokų sėkmę, bendravimo lengvumą ir apipusią pagarbą.

  Trys mokymų dienos praėjo nepaprastai greitai. Užsiėmimuose aktyviai dalyvavome užduotimis grįsto mokymo paradigmos pristatyme, analizavome suaugusiųjų mokinių anglų k. gramatikos mokymo iššūkius, dalinomės patirtimi apie įsi/vertinimo būdus, motyvacijos skatinimą. Grupelėmis atlikinėjome užduotis, imitavome situacijas, jas analizavome. Aiškinomės, kaip patraukliai ir suprantamai aiškinti anglų kalbos gramatikos laikus. Kuo daugiau diskutavome, tuo gausiau gerosios patirties sėmėmės ne tik iš mokytojos, bet ir vieni iš kitų.

  Po paskaitų mums buvo suorganizuota kelionė į Valetą bei senąją Maltos sostinę Mdiną, dar kitaip vadinama tylos miestu. Galima suabejoti, ar mokymosi stažuotė ir ekskursija laisvu nuo mokymosi laiku turi ką nors bendro? Mūsų nuomone, „užklasinė“ veikla labai papildė stažuotės programą. Juk mokytojas - ne tik savo dėstomo dalyko žinovas, bet ir švietėjas plačiąja žodžio prasme, todėl viešint kitoje šalyje labai norisi sužinoti ir apie to krašto žmones, kultūrą, istoriją. Klausant profesionalios gidės tobulinami anglų kalbos gebėjimai reaguoti į gidės pasakojimą, suprasti ir užduoti klausimus.

   Paskutinę mokymų dieną į užsiėmimus susirinkome sentimentaliai nusiteikę. Ore jau sklandė stažuotes pabaigos atmosfera. Paskutinė pamoka labai susišaukė su pirmąja, nes grupelėmis planavome savo idealią pamoką, pasitelkę visą įgytą patirtį. Mokytoja supažindino su naudingomis nuorodomis internete, pristatė mokomąjį filmuką ir apdovanojo padalomąja medžiaga. Savo ruožtu mokyklos direktoriui ir mokytojai padėkojome už profesionalumą, jaukumą ir prasmingus mokymus, pakvietėme aplankyti Lietuvą ir sostinę Vilnių, įteikėme Panevėžio pataisos namuose kalinčių moterų rankų darbo lietuviškų suvenyrų. Mūsų atsisveikinimą su mokytoja galima pamatyti (vaizdo įrašas).

  Malonu buvo išgirsti, jog būtent mūsų grupę mokyklos šeimininkai įvardino kaip labiausiai susitelkusią ir draugiškiausią. Vienuolika vienas kito iki šiol nepažinusių mokytojų po penkių dienų drauge tapo darniu kolektyvu, atstovaujančiu ne tik savo institucijoms, savo interesus, bet ir reprezentuojančiu visą Lietuvą.

  Nenoriai palikome šį saulėtą kraštą. Su savimi išsivežėme neišdildomų įspūdžių, prisiminimų, dalykinės patirties, bendradarbiavimo planų ir originalių idėjų tolimesnėms veikloms. Atsiplėšėme nuo žemės, saulę parsivežėme širdyse, o gerbiama dėstytoja išmokė, jog nuo pozityvaus ir savo darbą mylinčio mokytojo priklauso ir visos grupės sėkmė.

  Straipsnį parengti įkvėpė Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro bei jo partnerių įgyvendinamas projektas „Profesinio mokymo ir suaugusiųjų švietimo sistemos tarptautiškumo plėtra“ (Nr. 09.4.2-ESFA–V-715-04-0001)“, suteikęs galimybę stažuotis Maltoje.

Copyright © 2024 Panevėžio suaugusiųjų mokymo centras Rights Reserved.